Thursday, September 24, 2009

BESITTINGS TEENOOR RYKDOM

'n Belastinginspekreur kom eendag by 'n arm Christen aan om vas te stel hoeveel belasting hy moet betaal. "Watter besittings het jy?" vra die gaarder. "Ek is regtig baie ryk", antwoord die Christen. "Gee my 'n lys van jou besittings asseblief", sê die agent toe.

Die Christen antwoord:
1. Ek het die ewige lewe, Joh3:16
2. Ek het 'n huis in die hemel Joh14:2
3. Ek het vrede wat alle verstand te bowe gaan Fil4:7
4. Ek het onuitspreeklike vreugde 1Pet1:8
5. Ek het liefde wat nie nie vergaan nie 1Kor13:8
6. Ek het 'n getroue vlytige vrou Spr31:10
7. Ek het Ek het gesonde gehoorsame kinders Ex20:12
8. Ek het goeie betroubare vriende Spr18:24
9. Ek het liedere in die nag Ps42:9
10. Ek het die kroon van die lewe Jak1:12

Die agent maak sy boek toe en sê: "Meneer, jy is waarlik skatryk, maar jou rykdom is nie belasbaar nie."

God wil vir my en jou seën, ons soek die fisiese tasbare dinge, terwyl God die ewigdurende in gedagte het. Dit kan ons ook alreeds hier begin ervaar, veral as ons na die lysie hierbo kyk. Wat is die skatte wat jy in jou lewe het, maar nie erken nie? Wanneeer laas het jy 'n inventaris van jou skatte gemaak?

Mag jy ook op hierdie manier skatryk wees!

Met dank aan: Manie Delport

No comments: