Monday, November 23, 2009

BELEEF GOD

Die wêreldwye ekonomiese krisis.......almal wat moeg raak so aan die einde van die jaar, afskeiddfunksies, prysuitdelings.... genoeg is genoeg!!!! Die jaar moet nou net verby kom... Voel jy ook so?

Al die besigwees (selfs met die regte ding)kan ons fokus steel, wat dan uitloop op ons lewensvreugde wat weggespoel raak. Miskien is dit nodig om die volgende weer ter harte te neem wat Henry Blackaby skryf in sy boek, Beleef God. God nooi ons uit om by Sy planne betrokke te raak en nie andersom nie.

As God gereed is om iets te doen, maak Hy dit aan 'n persoon of 'n kerk bekend wat Hy gaan doen. God voer Sy werk deur Sy kinders uit.Dit is ook die manier wat God met jou werk. Die Bybel is ontwerp om jou te help om God se metodes te verstaan. As jy daarop ag gee, sal jy, wanneer God begin optree in jou lewe, herken dat dit God is wat aan die werk is.

SEWE WAARHEDE OMTRENT JOU BELEWENIS VAN GOD
- God is altyd rondom jou aan die werk.
- God soek 'n innige en blywende persoonlike liefdesverhouding met jou.
- God nooi jou om saam met Hom in Sy werke betrokke te raak.
- Met behulp van die Heilige Gees praat God met ons deur die Bybel, deur gebed, deur omstandighede, en deur die kerk. So openbaar Hy Homself, Sy planne en Sy metodes aan jou.
- God se uitnodiging dat jy saam met Hom moet werk, lei altyd tot 'n vertrouenskrisis (ek moet die Here vertrou) wat geloof en aksie vereis.
- 'n Mens moet groot aanpassings in jou lewe maak as jy by God se werk wil aansluit. - 'n Mens leer God ken deur persoonlike ervaring van Hom terwyl jy Hom gehoorsaam en Hy Sy doel deur jou bereik.

GEBED:
Here help my dat die besige wêreld nie my belewing van U steel nie en help my om duidelik te weet waar U wil hê ek my tyd en energie moet op fokus.

Dank aan: Danie Jacobs

No comments: