Monday, January 5, 2009

EERSTE WERKDAG VAN DIE NUWE JAAR

5 Januarie 2009..... Ja, so breek die eerste werksdag van die nuwe jaar toe nou uiteindelik aan.

Toe die wekker vanoggend 05:00 lui, is dit nie maklik om my lyf betyds uit die bed te kry nie, sien, sedert 21 Oktober verlede jaar het ek ook nou maar geleer om laat te slaap.

Eers was dit mos die heupvervanging en toe is ek met verlof. Regtig sleg geword in die afgelope aantal weke.

Stap ek vanoggend in my kantoor in..., berge val op my.... Ek stoei behoorlik my pad oop om by die lessenaar uit te kom. Dit lyk asof almal maar net bo-op neergesit het sedert ek laas op kantoor was. Niks van die daaglikse papieroorlog is geveg tydens my verlof nie.

Die rekenaarstelsels het gelukkig goed geloop in my afwesigheid. 'n Paar keer moes ek telefonies maar uithelp en voorsê wat om te doen toe die kalf in die put geval het. Enkeer op die rit Swaziland toe, by Middelburg se Shell Ultra City vir 45 minute op die telefoon gesit om die probleem opgelos te kry. Slaat my dood maar mens kan soms sukkel as die rekenaar nie voor jou is nie en die ander ou is nie geletterd in die program waarmee mens hom moet help nie.

Waar is die dae toe daar aflos personeel was wat jou werk doen en op datum hou as jy vir een of ander rede nie by die werk is nie.

Gelukkig het ek die eerste dag oorleef.., my as afgewerk, hier en daar kortpad gevat, en die dringendste take eerste verrig. Sal maar soos die dae aanstap die res van die ou papier oorlog veg topdat alles op datum is.

No comments: