Tuesday, March 24, 2009

KYK MET NUWE Oë NA DIE ALLEDAAGSE

" En wees verseker: Ek verwag nie dat julle dit alleen moet doen nie. Elke dag tot met die wederkoms, sal Ek self by julle wees! (Die Boodskap: Mat 28:20)

..dit is 'n belofte van God...

Dalk kan die alledaagse klein dingetjies in die lewe jou help om jou te herinner aan die hartklop van God wese en Sy bedoeling vir ons lewe op aarde.

WONDERGOM
Om my te herinner dat 'n gebroke hart met God se helende liefde herstel kan word Ps 147:3

UITVEëR
Om te onthou dat Jesus jou verlede (sondes) uitgewis het. Jes1:18

SNEESDOEKIE
Om my te herinner om iemand anders se trane met behulp van 'n woord, 'n briefie, 'n drukkie of 'n besoek af te droog 2Kor 1:4

POTLOOD
Om te gebruik om jou seëninge mee neer te skryf.

KLIPPIE
Wat my herinner: God is my rots Ps 18:3

SPYKER
Om my te herinner dat Jesus baie gely het terwille van my. Joh 20:25

DUIMSPYKER
Om my te herinner om nie op my probleme te sit en broei nie. Luk12:23

SOUT
Om my te herinner : Ek is die sout van die aarde. My woorde moet altyd die omstandighede beter maak. Mat 5:13

SPONS
Om my te herinner om die Woord gereeld in te neem - soos 'n spons water opsuig. Hebr 4:12

KERS
Om my te help om my "lig" helder te laat skyn. Mat 5:16

BOTTEL
Om my te herinner dat God my trane opgevang het. Hy weet alles omtrent my. Ps 56:9

Met erkenning en dank aan: Danie Jacobs

No comments: