Tuesday, April 14, 2009

KAN KERKE ONS IN DIE HEMEL KRY?

Regoor ons land staan daar duisende kerke, wat in baie gevalle eintlik die middelpunt van die dorpe is. Hierdie geboue staan die meeste van die tyd leeg, want hulle word maar eenkeer of uiters tweekeer per week gebruik en dan maar ongeveer ‘n uur op ‘n slag.

Praat jy met mense oor hulle geloof, is hulle baie gou om vir jou te se: “ek het my kerk.” Kyk maar hoe ‘n klein handjievol mense is daar op ‘n Sondag in die kerk. Vergelyk dit met die inwonertal van die dorp of stad, dit is maar ‘n minimale hoeveelheid mense wat in die kerk kom. Hoekom is dit so? Vraag is of die kerk enigsins iet met geloof te doen het? Ja die gebou is die plek waar mense saamkom om te aanbid, maar het nie veel met geloof te doen nie.Ek het nie geloof nodig om op ‘n Sondag kerktoe te gaan, ‘n paar liedere te sing en van die preekstoel af te hoor dat ek ‘n goeie Christen is nie. Daar word nooit skokkende uitlating van die preekstoel af gemaak nie. Daar word nooit gesê, dat jy jou moet bekeer van jou verkeerde weë en die dinge wat jy verkeerd doen te laat staan nie. Daar word nooit vir jou gesê dat as jy dit nie doen nie sal jy in die hel gaan brand totdat jy ‘n kaiing is nie. Nee ons ore word gestreel van die preekstoel af en ons hou daarvan. Sou die Dominee dit waag om iets te sê wat die gemeente laat wakkerskrik, is die herrie los, want dan raak hy dinge kwyt waarvan die kerkraad nie hou nie en dan bestaan die moontlikheid dat hy dalk uitgeskop kan word. Wie wil nou eintlik hoor dat hy oppad hel toe is. Niemand nie. Ons wil almal hoor dat ons verskriklike goeie mense is en dat ons nooit in die hel sal beland nie omdat Christus vir ons gesterf het.

Ja Haleluja, Christus het vir ons gesterf! Ja Haleluja, Hy het die prys betaal! Ons kom nou uit ‘n tyd waarin ons Sy sterwe en opstanding herdenk het. Alle eer aan Hom dat Hy bereid was om die prys te betaal. Dink aan die smart en pyn wat Hy moes deurstaan.Dink daaraan toe daardie kats hom oopgeruk het totdat jy naderhand sy organe deur die ribbes kon sien werk het. Dink aan die bloed wat uit sy liggaam gevloei het todat daar net water uitgekom het. Dink hoe sy vlees geskeur het toe daardie kruis opgetel is en dit so geruk en gestamp het. Dink jy dat ons skotvry daarvan gaan afkom sonder dat dit ons iets kos? Kan ons maar net aangaan om die lewe te lei wat ons lei? Verkeerde dinge doen, en maar net dink dat Hy aan die kruis vir ons betaal het?

Nee, dit sal nooit werk nie! Ons kan nie van Hom verwag om Sy alles te gee en ons kom skotvry daarvan af nie. Net soos Hy, moet ons onself ook gee…, ook oorgee aan ‘n lewende verhouding met Hom. Ons moet by die punt in ons lewe kom waar ons halt uitroep. Stop om roekeloos te lewe! Stop om te lewe asof daar geen ewige lewe is nie! Slegs wanneer ons by die punt kom dat ons, ons lewe verander en ophou om die dinge te doen wat deur die wereld so aanloklik gemaak word. Daardie verslawings in jou lewe prysgee. Ophou om die dinge te doen waarmee jy graag wil ophou, maar dit lok jou gedurig terug. Wanneer ons, ons oë op Jesus rig en wegdraai van die die verloklikhede dan, en eers dan, sal ons kan begin omdaardie lewende vehouding met God te bou Daar is nie so ‘n ding soos die beste van twee wêrelde in die geloofslewe nie, een van die twee sal jy afskeep. Luk 16:13 Geen huiskneg kan twee here dien nie; want hy sal òf die een haat en die ander een liefhê, òf die een aanhang en die ander een verag. Julle kan nie God én Mammon dien.

Daar is geen aardse kerk of denominasie wat jou paadjie hemeltoe kan plavei nie. Slegs ‘n lewende vehouding met God en ‘n sondelose lewe sal jou toegang tot die hemel verseker.

2 comments:

Nimsi se Blog said...

Hello Oom Petrus,
Net die naweek lekker gekuier oor hierdie spesifieke onderwerp!
Lekker week vir julle.
Nimsi

Anonymous said...

Dag Oom Petrus
hoop oom se easter was gud gwees, ons nt by huis gwees mar di dienste was baie gud en di jeug se paas opvoering. Ja oom baie mense sukl met die 1 wat oon vdag oor prat veral di jeug dink as hul kerk toe gan is hul cool.
Sam