Tuesday, May 26, 2009

DIE VYF VINGER GEBED

1. Die Duim: Dit is die vinger naaste aan jouself. Bid dus eerste vir die persone naaste aan jou. Hulle is die wat jy die maklikste kan onthou. Dit is my en jou plig om vir hulle te bid.

2. Die Wys vinger: Bid vir hulle wat onderrig, bevele gee en genees. Onderwysers, Dokters, Predikante word ook hierby ingesluit. Hulle het wysheid en ondersteuning nodig om ander in die regte rigting te stuur.

3. Die Middel vinger: Dit is die langste vinger. Dit herinner ons aan ons leiers. Bid dus hier vir die President en regering, die Besigheidsleiers en Plaaslike owerhede. Hierdie mense vorm die nasie en lei deur publieke opinie. Hulle het God se leiding nodig.

4. Die Ring vinger: Hierdie is ons swakste vinger van die hand. Dit moet ons herinner aan ons huwelike en gesinne en hulle wat swak en siek is. Ons kan nooit genoeg bid vir hulle nie.

5. Die Pinkie: Laastens kom die kleinste vinger. Dit is ook hoe ek myself in verhouding met God en andere moet plaas. Die Bybel sê "Die minste sal die grootstye onder julle wees." Jou pinkie moet jou herinner om vir jouself te bid. Wanneer jy eers vir die ander vier groepe gebid het, sal jou eie behoeftes in perspektief geplaas wees en daarom sal jy dan meer effektief vir jouself kan bid.

1 comment:

Nimsi se Blog said...

Helo Oom Petrus.
Van nou af tel ek beslis op my vingers as ek bid. Willie vandag in Rustenburg, sal jou seker kontak.
Groete daar.